خواب خوب

پس از توفان

پس از تندر

پس از باران

سرشک سبز برگ از شاخه های جنگل خاموش

می افتاد

 

نه بید ز باد

نه برگ از برگ می جنبید

شکاف ابرها راهی به نور ماه می دادند

دوباره راه را بر ماه می بستند

 

و من همچون نسیمی از فراز شاخه ها پرواز می کردم

تو را می خواستم ای خوب، ای خوبی

به دیدار تو من می آمدم با شوق

با شادی

 

تو را می بینم ای گیسو پریشان در غبار یاد

تو با من مهربانتر از منی

با من

تو با من مهربانی می کنی چون مهر

مهری مهربان با من

 

پس از توفان

پس از تندر

پس از باران

گل آرامش آوازی

به رنگ چشمهای روشنت دارد

نسیمی کز فراز باغ می آید

چه خوش بوی تنت دارد

 

من اینک در خیال خویش خواب خوب می بینم

تو می آئی و از باغ تنت صد بوسه می چینم

 

 

حمید مصدق

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 06:21 ب.ظ

چه شهر با حالی

مریم جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 07:19 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

تو با من مهربانتر از منی

با من

چه قشنگه ها...

امین چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام به مرجان خانوم

خیلی وبلاگ توپی داری واقعا حال کردم دیگه بهتر از این نمیشه فقط اگه کمی اکساشو بیشتر کنی دیگه باحالتر میشه
قربان شما امین بابای

هادی رادناصر چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

دوباره سلام
انتخابهاتون بد نیست ولی لطفا در تایپ مطالب دقت کنید چون وقتی شعری یا مطلبی مال خود ما نیست باید وامدار همه چیز اون باشیم .
با احترام

یا علی مدد


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

هولدرهاست دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.holderhost.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری ولی حیفه وقتتو روی یه وبلاگ بذاری اگه خواستی می تونی وبلاگتو به سایت تبدیل کنی دیدنش ضرر نداره یه سری بزن

www.holderhost.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد