madonna

سلام

امروز اگه اجازه بدید می خوام متن یکی از ترانه های  که واقعا زیباست رو براتون بذارم. امیدوارم خوشتون بیاد .به نظر من که عالیه:

 Down, down, down in your heart
Find, find, find the secret
Turn, turn, turn your head around
Baby we can do it
We can do it all right

Do you believe in love at first sight
It's an illusion, I don't care
Do you believe I can make you feel better
Too much confusion, come on over here

Can we get together
I really, I really wanna be with you
Come on, check it out with me
I hope you, I hope you
feel the same way too

I searched, I searched, I
searched my whole life
To find, find, find the secret
But all I did was open up my eyes
Baby we can do it
we can do it all right

Do you believe that we can
change the future
Do you believe I can make you feel better

شریعتی

سلام

چون به یه شریعتی دوست محترم قول داده بودم که یکی از اشعار زیبای این جناب جنتلمن رو بذارم پس این کارو می کنم:

بگذار سپیده سرزند

چه باک که من بمیرم و شبنم فروخشکد

و شبگیر خاموش شود و شباهنگ گنگ گردد

و مهتاب رنگ بازد و ستاره سحری بازگردد

و راه کهکشان بسته شود...

بگذار سپیده سر زند و پروانه به سوی آسمان پر کشد.

 

اگر شما هم به دکتر شریعتی علاقه دارید پیشنهاد می کنم حتما کتاب کویر رو بخونید بخصوص خود بخش کویر.

 

سلام

چه خبر .میبینم ملتی مشتاقن که من آپ کنم ولی باور کنید اگه امتاحانا اجازه بدن من روزی ۱۰ بار آپ می کنم .

دیروز که داشتم تو اینترنت می گشتم مهمترین مسائلی که امسال در موردشون در اینترنت صحبت شده رو دیدم.واقعا جالبه این غربی ها به خودشون هم شک دارن .یکی از دوستام می گفت به خاطر همین شک پیشرفت کردن ولی من باهاش موافق نیستم .شک کردن در بعضی مسائل نه تنها باعث پیشرفت نمی شه بلکه باعث پس رفت هم می شه حالا این تاپیک ها رو ببینید:

۱.آیا خدا واقعا وجود داره؟

۲.پختن سودا واقعا جالبه

۳.عیسی تروریست بود؟

۴.شما چه شکلی هستید؟

۵.نام شما چیست؟

 

خوب بگذریم.راستی ماه محرم و صفر را به همه تسلیت می گم.امیدوارم همه از حال و هوای این ده روز استفاده کنن و کمی به فکر خودشون باشن.

 

در آخر بگم که خوشحال می شم نظرتون رو راجع به قالب جدید وبلاگ بدونم.

 

گامهایی برای دوست داشتنی شدن!

 

گام ۱ - همیشه برای این که بهترین نتیجه را از بحث و مجادله بگیرید، سعی کنید از شرکت در آن بپرهیزید

 گام ۲ - به عقاید دیگران احترام بگذارید و هرگز از عبارت « تو اشتباه می کنی » استفاده نکنید .

 گام ۳ - اگر خطایی از شما سرزد، با قاطعیت به آن اعتراف کنید و اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که « انسان جایز الخطاست » .

 گام ۴ - همیشه صحبت های خود را دوستانه آغاز کنید .

 گام ۵ - به گونه ای رفتار کنید که همیشه دیگران تأییدتان کنند .

 گام ۶ - سعی کنید از راه های مناسبی برای کسب آرامش استفاده کنید تا دیگران برای شریک شدن در آرامشتان به سوی شما بیایند .

 گام ۷ - اجازه بدهید همیشه دیگران بیش از شما صحبت کنند .

 گام ۸ - خالصانه به هر اتفاقی از دید دیگران نگاه کنید و تک محور نباشید .

 گام ۹ - باورها و علایق سایرین را همانگونه که هستند بپذیرید چرا که هرکس از دید خود بهترین است .

 گام ۱۰ - همواره به سوی انگیزه های بهتر و قوی تر بروید، تا بهترین باشید .
 و بالاخره گام آخر ؛

 همواره باورهایتان را پیش روی خود مجسم کنید و چالشهای زندگی را با آغوش باز پذیرا شوید تا برای دیگران یک نمونه و الگو باشید.